I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Sunday, February 27, 2011

想念一个人

今天,我很伤心,我从未对一个人那么想念的。
而且啊,才短短一星期而已。

我很喜欢他,不知道人人说的是不是真的,
送情人手链或项链会把另一半拉着,绑着在身边不分开的。

现在的感觉好像真的被他绑着了。
我好不舍得他啊~

我从来不随意掉泪的,除非是很感动或被伤害,
今天的我居然会为了因为跟他分开而难过掉泪,真的很不寻常啊!
我和他只不过只是刚认识不久
 和他交往,在一起过了一个星期而已啊~

怎么会那么想念他呢???

 啊!!!

 不想了啊,好难过哦~
他不再身边感到好孤单,好孤独,好不开心!!

喂~你不要去那工作了好不好??
回来陪我,每一天的好不好呢??

No comments:

Post a Comment