I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Sunday, February 27, 2011

新发型的我。。

今年,我本想要换一个新发型来迎接新年的。。
我是要烫卷的,不过有想很久就取消年头了。

结果呢,就在新年过完不久就剪了前面的头发
常常把前面的头发分线,会变很少头发哦><
 
去了一间我还蛮欣赏的理发店剪了
还以为他能帮我剪回跟之前的发型的..

哪知。。唉~

剪刀很想阿婆,阿嫂的。。
昨天去了常去剪发的店剪回了好看一点^^

现在啊,不觉得太土了。。嘻嘻。。。^^
结论是,我不再改理发店了,我会依旧去那边剪^^
Aunty!!我会支持你的。。帮我剪好看的头发哦^^

1 comment: