I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Sunday, February 27, 2011

今天的心情^6

我今天看了很多篇的NOTE面子书

每一篇,我都很赞成。
说真的,我真的不知道爱情应该用什么来形容。
爱情,原本应该是给人们很幸福的感觉吧~
可是。。。
我今天突然觉得爱情不只是给人们带来幸福
还带了伤心,心碎的感觉。。

我有时觉得爱情往往都被我们说到好无辜哦!!
它们根本就没有做错什么,
而是人们陷入了爱情河里,受伤了就把罪名全都退还给


爱情!!

No comments:

Post a Comment