I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Monday, February 28, 2011

星期一的钢琴课^^


昨天,星期一是我的钢琴课天^^
老师说我弹得很不错^^
 有进步(当然的囖,我都每天练耶)

不过呢,到了要弹考歌时。。
老师先给我WARNING!!

T.Grace:我不知道应该怎么开始,不知道开始该教你哪首歌先,
应为我的学生弹了一首换一首,很难弹。。
 容易的也只有A1而已,B的还可以,C的也是很难弹得。。

 I:老师,这次我不会再玩玩了。。我会认真练了^^

No comments:

Post a Comment