I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Monday, August 23, 2010


今天过得还不错。。
今天过的还能说轻松^^

不过。。。
我今天的心情不是那么理想。。
因为我睡不够的关系吧,
我的脾气很快转变。。
所以今天我是比较静,
何况今天脾气比较坏所以不说话,人也不敢跟我说话

不好的就别多说了。。
今天我很开心,因为我最喜欢的音乐老师健康地回来教书了^^
 他还请我和另三位朋友吃麦当劳
他:haiyo i scare u all starve ma...so i buy for u guys,btw now is bulan puasa,
        the makcik sure balik awal ...
我们个个都非常感激他^^
毕竟他那么关心我们,而且才打病刚好哦。

啊!! 我忘了!!我校的GPKHEM 竟然申请转学。。
她的位子呢,就给了我最爱弄的EN NG CHIN 当啦^^
恭喜恭喜他^^

我得去补习了><  T.T
待会儿再继续^^

No comments:

Post a Comment