I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Friday, August 27, 2010

我变得没有感情的冷血人了

我发觉我变了,
我觉得我变的不会去爱他人了。
除了我的家人及朋友之外,
我觉的我越来越不会去爱人了。

我一直想,一直想,
应该是我被伤害得遍体鳞伤了,心碎了。
我是最近才发现我这身上的问题。。

我想,我应该是变成没有感觉,冷血的人了吧。。
因为我觉得,现在我跟交往的男生之间好象是没有感情的情侣。
我并不会觉的特别的紧张这些感情了,也无所谓他们的所作所为。。
我甚至能说:分就分咯,有什么大不了的。
我不清楚知道我到底发生什么事。

不只是这些哦,我有时觉得我好像变成同性恋了。
不过当我接受那位女生当男友后,又觉得不对的感觉。

我现在不是同性恋,也不是正常的女生。。
让我好感到很困惑,我也不知道该不该继续身边的感情哦~
 

No comments:

Post a Comment