I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Friday, August 27, 2010

我做了一个梦

我梦到,世界末日了。。
我想应该是昨天看了disaster movie
所以才会有这种幻想梦吧。。。应该是了。。^^

不过有很大的不同哦。。
因为戏里的是搞笑的,
而我的梦却很恐怖。。真的是世界末日。
救得了的人就活着,就不到的也没办法。。
然后啊,还要父母与孩子们分离的。。
孩子们都是受到最最最好的保护,而父母呢??

梦中很多太空石头掉进地球
各个都很大粒哦。。这些太空石都砸死了很多人哦。。
场面真的很逼真,真的很感动,真的很痛心哦。。
我不要这样。。就算死我也要跟我家人一起。

在梦中,当遇到这些事情,
如分散的,失去的,死了的。。真的很伤心
很多小孩都再哭。。真的很心酸哦。。

真的好不希望有这样的一天。。
因为真的很痛心。。
我最后是双眼湿湿的起身。

No comments:

Post a Comment