I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Sunday, February 13, 2011

我昨天做了一件我完全没有想过的事情

昨日(12/022011)终于豁出去了。。
我完全没有想过会跟男友出街哦。。。

昨日是我第一次和男友出街,
通常我交男友是不会出街的。
为什么??还用想吗??

当然是我很在意我的身材啦~呼呼。//
我对自己的样貌是还有信心的~
不过要是说到身材,晕咯~~

我从来就不满意我的身材,除了该大的,和该有的啦。。。。
其他的部位尤其是我的大腿啊!!!还有还有小腿!!!

这两点我都很不满意><
所以不敢出去,很尴尬。。。

不过,我的男友没有什么反应哦。。。
还能接受哦。。是他有问题吗??还是我想太多了呢。。。><

他不在意当然很开心啊^^
我们聊了很多哦,他还真帅啊@@

我希望他能为我改变成跟好的男人哦。。
不过不是很满意他的家庭环境,想尽办法帮忙改善吧^^
我发觉我真的很喜欢很喜欢他哦。。。
好希望这段感情不会让我失望^^

No comments:

Post a Comment