I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Thursday, September 16, 2010

突然想到的。。。

我从没想过我的未来会是如何的。。

不过

最近,当我看电视看到有婚礼的一幕时,我都会想。。。。。
我会不会不再那么胖,像现在的我。。
我会不会也会想里面的新娘那么漂亮呢。。
在一个blog里,我看到了我没看过那么爽好的婚礼过。。
xiaxue的不咯个真的好羡慕哦。。

唉~除了婚礼以外,我也好羡慕她们新娘有爱她的男人啊。。
我好羡慕,好羡慕,好羡慕 啊~!!!
我会在什么时候遇到对我好及对我真心的另一半。。(思考着)
我将来会幸福吗??

谁又能让我从新相信我会拥有真爱的恋情呢??还是个未知数哦。。

2 comments:

  1. 唉~真爱就像 UFO, 听说过,但都没有人真正看过, 加油 ^____^

    ReplyDelete
  2. 谢谢。。。希望吧。。。。哈哈

    ReplyDelete