I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Sunday, September 19, 2010

爱你,等你。。

其实在你第一次说爱我时,我也是喜欢你的,很想答应!但我不能跨越道得的底线,再你的执着下我同意了,你说 爱我时我是真的相信!但你对我的爱让我没有安全感!到现在我都在怀疑你是否真的爱我。你说不想伤害我,但只求你在走之前来看看我!可你一直也没有来。我天 天都在想你,可不能主动给你打电话,好几次都已经拔通了但又挂了!

我真的好爱你,你知道吗??一直等待你的我,还抱着希望

No comments:

Post a Comment