I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Friday, September 3, 2010

今天突然。。感到好不舍。。

我现在才知道为什么大家都说中学是个一个好过的生活。
我后悔为什么我之前没有好好珍惜以前的美好时光。。

一寸光阴一寸金,寸金难买寸光阴
我想这句子能用在这了。。
整整五年的光阴就这么快到了尾声了。。
我越想越好不舍得哦。。
我不舍得目前的生活,
我不舍得我周围的"麻吉"们哦。。
我不舍得现在的所有一切。


中学五年的生活怎么说都比六年的小学来的可贵啊!!
小学朋友有些都不人你是她的朋友呢...
中学什么样的生活都怎么比都比较真实。。
啊!!!真的很不舍得啦><

No comments:

Post a Comment