I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Saturday, August 21, 2010

我昨晚太不爭氣

我昨晚太不争气了><
我既然讓我的心臟为你小鹿乱撞。。
我看到你能够避就避,
但是跟你信息后却小路不停地乱撞。。
你说我走得太快,让你无法好好亲吻我。

这句话真的让我感到好困扰哦,
我不明白,也不确定你对我的感觉到底是如何的。。
我越来越不能控制我自己别去想你的事情了。。
我觉得我还没完全忘了你在我生命中的存在、
我也觉得我还没彻底地把你从我生命中忘得一干二净。。

我好后悔我当时为什么会答应当你的女友。。
我好讨厌这种不明不白,不清不楚的感情及感觉。。
早知如此有何必当初呢?我真的有够笨的咯。。

一次又一次的被你玩弄。。
我拜托你了,请你把我和你之间的关系搞清楚。。
不要时不时冷落我之后又倒头来找我。。
我不喜欢这种感觉,
我感到累了,
我再也承受不起这种感觉了。。T.T

No comments:

Post a Comment