I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Friday, March 9, 2012

呵呵
想起来都好开心哦

昨晚,我好早就睡觉了(我也不知道为什么哦)
也因此法了好梦
不知道如何形容我的梦
我也很想分享这梦。。

不过呢,
经过了那么多伤心的经历
终于在梦里笑,梦醒后回想也在笑

醒来了之后就难以入眠
就开电话看小说

小说也真好搞笑的情趣也很多
呵呵

真的把我的心情逗得开开心心^^

让我过了一个快乐的临晨

No comments:

Post a Comment