I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Wednesday, October 20, 2010

不明白之事。。。

我很不明白。。。人人都能有好玩的朋友,不过我交的朋友却不一样。
我有一位非常非常要好的朋友,不过有时我觉得我俩对对方不够坦白。。
即使是不够坦白,不过我很高兴能够遇见她,与她成为很要好的朋友。。

可是,一些事情始终让我感到很不爽。
我不明白,很不明白,非常的不明白。。我到底得罪了谁。。。
为什么我的朋友就只有那么的一个。。我也很不明白你们到底讨厌我的那一点。。
你们伪装自己得很漂亮,而我呢??难道我就不能好好伪装我自己吗??
你们为什么就是很喜欢阻止我对自己的伪装呢??然后展视自己过分的伪装呢??

我自知之明,我的确不能够介入你们的生活世界,不过我求求你们不要来骚扰我的生活世界。。。
你们过的是什么世界我不理,也不管。。不过你们对我也不要太过分。。

你们一位你们很了不起吗??你们的所作所为是对的吗??你们能够确定自己做的事100%对吗??
如果不,那就不要多管闲事。。

No comments:

Post a Comment