I often close my eyes and I can see you smile You reach out for my hand and I'm woken from my dream. Your heart was never mine, I never had your love and I never will. Every night, I'm lying awake, thinking maybe one day you'll love me like I've always loved you. But you can't love me as I loved you when you can't even look straight in my eyes ~❤
By kisstherainlyric

Thursday, August 19, 2010

痛苦,煩惱,失眠

我失眠了,我很煩惱。

還沒考鋼琴的心情足以讓我擔心得快死掉了,
考了更讓我感到痛苦及煩惱 (T.T)
現在,既然又出現你的問題 。

你要何時放了我啊??
我很痛苦你懂嗎??
你為什麼又要回來??
你回來了沒關系,
不過為什麼說出此言呢!!

你可知道我有多傷心嗎??
自從那天起你那冷淡的對待我已傷心透底了,
學會放你走後我卻感到自由,能夠呼吸,輕鬆多了。
你這次回來,說出那一句真的很讓人傷心。。

算我求你了,
你不要在出現在我的面前,
我很痛苦,我很煩惱,你還我失眠了。

我不要你在我的生活了。
你一手摧毀這段感情,
你也一手把我徹底傷的遍體鱗傷
你不要再來了,不要再過來了。

我恨你!! 我很恨你,我非常恨你!!

LEAVE ME ALONE!!
LEAVE ME A PEACEFUL PLACE FOR MY OWN!!!

No comments:

Post a Comment